mandag 2. august 2010

Jeg fant, jeg fant...

Jeg får ikke sove.... Det er så mange nye inntrykk, og så gleder jeg meg veldig til språkkurs i morgen! Men mer om det en annen gang. Her kommer en historie jeg ble fortalt i dag:


Det var en gang tre brødre som gikk på en vei. Den eldste gikk først, så den mellomste og tilslutt den yngste. Etter at de hadde gått langt og lengre enn langt, sa den eldste: Jeg fant, jeg fant! Hva fant du nå? sa den yngste. En boomerang, svarte den eldste. Æsj! Kast`n!! Også gjorde han det. Jeg fant, jeg fant! sa den eldste broren. Hva fant du nå? sa den yngste. En boomerang, svarte den eldste. Æsj! Kast`n!! Også gjorde han det. Jeg fant, jeg fant! sa den eldste broren. Hva fant du nå? sa den yngste. En boomerang, svarte den eldste. Æsj! Kast`n!! Også gjorde han det. Jeg fant, jeg fant! sa den eldste broren. Hva fant du nå? sa den yngste. En boomerang, svarte den eldste. Æsj! Kast`n!! Også gjorde han det. Jeg fant, jeg fant...


Smil, Rannveig

5 kommentarer:

  1. ha ha ha ha ha haaaaaaaaa..... naa lo eg godt!!!

    SvarSlett
  2. Heisan Rannveig:-)
    Så utrolig gøy og fantastisk at du har fått til denne "turen". Er jo for stort til å kalles bare tur;-)
    Skal bli gøy å følge med deg.
    ..så forresten at jeg har vært på den skolen den gangen vi var i Kenya..morro:-D
    Bless!
    klem Marianne

    SvarSlett
  3. Ja, ja Ritabella! Hadde ikke tenkt det...men får vel gi Hans æren da!! ;-)

    SvarSlett
  4. Moro at du vil følge med, Marianne! Jeg hadde jo lenge dine Kenyabilder på veggen hjemme!

    SvarSlett