søndag 15. august 2010

Adresse og telefonnummer

Endelig har jeg fått lånt meg en telefon slik at mitt kenyanske simkort virker... Jeg liker ikke å si det, men iphonen har skuffet meg faldri så lite grann... Ja, ja. Satser på å få den opp å gå igjen. Mange har spurt om adresse og telefonnummer, så her kommer det:


co/ Norwegian Community School,
Po Box 24991, 00502 Karen,
Nairobi,
Kenya.

Tlf: +254 711112973


Må jo gi dere noen glimt fra helga også...

Deilig middag på fin restaurant -
Talisman.
Ut på skoleutflukt, lørdag.
Kims lek, en av postene på rebusløpet.
Apekattene løp rundt oss hele
 dagen. Nødt til å passe på
sakene våre...
Rektor jager apekatter...





Også litt bilder fra en kjøretur i dag, søndag.






Ingen tvil om at det er stengt...
Deilig mat på Java House!
Enjoy life!!
Smil, Rannveig

4 kommentarer:

  1. Hei Ranveig
    Ser at du er ute på spennende opplevelser og reiser! Kjempetøft av deg å reise og flott jobb du får gjøre! Geir og jeg var i Tanzania for 2 årsiden og da var vi bl.a i Arusha (og på toppen av Kilimanjaro for å få sagt det). Du er heldig som kan få ulike kulturer "under huden" det forander en for resten av livet. Vi er nå et år i Los Angeles så vi er også ute å opplever noe annet. Men det har du vel sett på FB. Lykke til og ta med deg alle de opplevelsene du kan få! Flott blogg!

    SvarSlett
  2. Hei Hilde!
    Så koselig!!
    Ja, jeg har fått med meg at dere er i LA! ...det er jo ikke deres førstereis heller... :-)
    Jeg reiser til Arusha om en drøy uke nå, for å arbeide der i to uker. Blir nok ikke Kilimanjaro på meg denne gangen, men håper å følge deres eksempel før neste sommer en gang. Lykke til der dere er!!

    SvarSlett
  3. Hei Rannveig. Så fint at du har kommet deg på plass. Ser ut som om du har kommet til en spennede verden. Blir morsomt å følge deg i bloggen. Hilsen Cathrine Haakonsen i Gjerdrum

    SvarSlett
  4. Hei Cathrine! Morsomt at du følger med! Jeg storkoser meg!! Dette går kjempebra! Takk for god "oppvarming" på kontoret ditt! Smil!

    SvarSlett