søndag 28. november 2010

SAFARI NJEMA! (God safari!)


Ja, dere som følger med har nok fått med dere at jeg har vært på Safari i Ngorongoro og Tarangire forrige helg! Helt siden jeg var i tidlig tenårene har jeg drømt om dette; å se de store dyrene i fri natur. Og det svarte virkelig til forventningene!! Av de 5 store (Bøffel, elefant, leopard, nesehorn og løve) manglet vi bare å se leoparden. Og jeg så maaange flere. Merket at jeg ble litt bortskjemt etter hvert – tok kun bilder av de største. Dette angrer jeg noe på i ettertid, men her kan du se et lite knippe av hva jeg opplevde. Enjoy!

Ngorongorokrateret

Ngorongorokrateret





Vakker!!









Farvel til Ngorongoro...

Klar for å se hva Tarangire
har å by på...












Fantastisk kjekt reisefølge!


1 kommentar:

  1. Helt utrolig vennen. For en opplevelse og for noen flotte bilder da!!! Fortsett å blogg, dette er gøy!! Stor klem vibs

    SvarSlett