mandag 29. november 2010

DITT ANSIKT...


Nå har akkurat fellesperioden begynt her i Nairobi! Den ser ut til å bli kjempekjekk og veldig hektisk. Regner derfor med at dette blir siste blogginnlegg på ei stund.... Men måtte bare dele dette med deg...tanker som jeg kjenner meg igjen i...


” Ditt ansikt kaller på meg.
Det tar meg med inn i en annen virkelighet enn min egen.
Et usynlig univers av tanker, ord og følelser kommer til syne som smil, tårer, latter, tale og to levende øyne som taler til meg.
Det er du som titter fram i ansiktsdragenes tause språk – som hellige små lekkasjer av sorg og smerte, glede og stolthet.
Ansiktet ditt får meg til ane hvem du er
– at du er.
Og jeg er et svar til deg.
Jeg har et ansvar for deg…”

Erlend Grøtberg






Pascalina


Imma












Maria (i Bashunet)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar