mandag 29. november 2010

Nå er det jul igjen!


Da har jeg ankommet Nairobi og det er veldig kjekt å være her igjen etter en måned på reise. Kanskje spesielt fordi det er fellesperiode og alle elever, lærere og foreldre er samlet her på tomta til koselig førjulsfeiring.

MEN – jeg må si jeg ble ganske overrasket da jeg kom hjem fredag kveld og kom inn i leiligheten min. Det så ut som en juletornado hadde vært der!!! Kollegaene mine hadde kjøpt den styggeste julepynten de fant og dekorerte hele leiligheten min inkludert snøspray på vinduene. I tillegg hadde 4 elever pakket inn mange av tingene mine og lagt under juletreet. Etter hvert som jeg pakket opp, avslørtes det at det ikke var et eneste skap eller skuff som ikke var gjennomgått. Her hadde de hatt det morsomt!

Jeg digger jo slike practical jokes!! Og enda morsommere ble det da den ene av kollegaene mine gikk hjem etterpå for å finne at noen andre hadde gjort det samme hos henne mens hun hentet meg! I like it!!
Her skal du få noen glimt av hvordan det har sett ut hos meg i helga:











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar