søndag 10. oktober 2010

HØSTFERIE


Har hatt 4 nydelig dager i Mombasa, nærmere bestemt Baobab Beach Resort, Diani Beach.
Har virkelig latet med ved det indiske hav- turkist hav, kritthvite strender, basseng og strandseng med utsikt, solsolsol, all-inclusiv mat og drikke, deilig musikk, gode bøker, Misjonen med Antonsen og Golden, swahilisnakking, bølgesurfing, vannaerobics, gode venner, Rita&Rannveig-tv, språkforviklinger, fantastisk deilig mye latter!! Love it!! <3 I am so blessed!!










På besøk hos familien Ohma

Fantastiske senger overalt
Rita <3
Kosa meg hvert eneste måltid
Utsikten fra strandsenga

7 kommentarer:

  1. Fantastisk, fabelaktig, forbausende, flott, fint, forfriskende+++++
    Sånn er det å være på ferie med DEG!!

    SvarSlett
  2. Ai, ai, ai! Du har tatt fram F-ordene!! Everything right back at ya!!

    SvarSlett
  3. Sitat elev Arusha: Hvem er det på bildet der? (peker på Rannveig Sellevoll i sin nykjøpte røde kanga) Jeg svarer at det er lærer Rannveig. Respons; ååå jeg kjente henne ikke igjen, hun ser jo ut som en Masai!!!

    SvarSlett
  4. Ha ha!! I like!! Gi de godjentene en knuseklem hver fra meg!!

    SvarSlett
  5. Fra en tidligere ferievenn som har funnet fram s-ordene:)) Super, snill, skravlete, sovende, slumrende, smilende,spisende,sprudlende,strak under lakenet,solbrent(!!!), slapp, svømmende, strålende...slik hadde jeg det med deg,min kjære,kjære venninne <3
    Sååå flotte bilder... såååå nydelig sted...!!!

    SvarSlett
  6. Åååååååå eg komme :-)

    SvarSlett
  7. Åååå kim e du? :)

    Bentevennen!!! Du hadde kost deg så mye her. Flere episoder jeg skulle delt med deg fra denne feiren! Savner deg!

    SvarSlett