torsdag 16. desember 2010

GOD JUL ALLE VENNER!!


Som dere ser, gjør jeg alt for å få litt julestemning her i sol og varme... he he...
Nå nærmer det seg juleferien med stormskritt, og det skal bli veldig deilig! Spesielt kjekt er det jo at Gudrun ankommer Nairobi i dag og skal feire jul sammen med meg her! Hun rekker akkurat julefesten med julespillet elevene våre har øvd på de tre siste ukene. I morgen ettermiddag setter vi oss på toget til Mombasa for å nyte litt strandliv før vi reiser tilbake hit til julegudstjeneste og julefeiring.
På julaften er vi 7 som skal spise middagen sammen her, og utpå kvelden har vi invitert alle som er på tomta til kaker og kaffe på vår uteplatting. Det blir stas!
Etter at julefeiringen er over, reiser Gudrun og jeg avgårde for å bestige Mount Kenya. Det blir 3 dagers fantastisk slit før Gudrun setter kursen for Norge igjen.
Tror dette blir en veldig kjekk jul - veldig annerledes - men kjekk! Har allerede avtalt skypemøte med familien på julaften, så jeg skal nok få med meg litt av "alt".

Vil ønske deg som leser dette en god og fredfull jul med tid til både ettertanke, latter og sprell!!
Jeg er ekstremt glad for at Jesus kom, og for at han er den han er for meg i dag!!
Ha en velsignet jul!!

Juleklem fra Rannveig

2 kommentarer:

  1. Eg må le!!!=) dokk er bare herlige!!! fantastisk bildet=)
    Eg prøvde forresten å svara på meldingen din, men tror ikkje den kom fram.. kjedelig at me ikkje kan senda meldinger!
    Me savne dokk på tomta veldig!! Men samtidig har me fått det veldig fint her- og kjenne at me hørre hjemma her=) Men det ska bli kjekt å treffa dokk igjen i februar!
    Dokk må ha ein kjempe god tur t mombasa!! Nyt det=) Og ei fine juletid!!

    SvarSlett
  2. forventningene til kvelden begynner å bygge seg veldig opp når jeg ser det strålende bilde!!

    SvarSlett